Trou du Cul!

18 juli 2015 - Liverdun, Frankrijk

Op deze 18e juli stond er een welverdiende rustdag voor de renners gepland. Naast de standaard bezigheden van uitslapen en prestatiedrinken, was er ook plek voor geluidsoverlast en een BBQ. Helaas konden de coureurs niet echt van hun rust genieten door alle media-aandacht die zoals altijd op zo'n dag het semi-belangrijkst is. Toch konden de fans tevreden gesteld worden met hier en daar een klein woordje van hun grootste favorieten.

De Graaf: "Ik heb schijt aan zo'n rustdag. Op zo'n dag maak ik het liefst zo veel mogelijk kilometers. Zo houd ik de benen ijzersterk en imponeer ik de concurrentie."

Van Dissel: "Ik doe het liefst niks op zo'n rustdag. Het is dat die media een verplichte zaak is, maar het liefst slinger ik ze de hele kamer door. Groet doei!"

Mulder: "Zo'n dagje is leuk, maar het liefst heb ik ze elke dag. Of anders gewoon niet zeiken en doorgaan. Ik wil overigens wel graag zeggen dat ik alle ondersteuning en support waardeer. Het geeft je een beetje extra om de barprestaties te verhogen."

Schim van der Loeff: "Vandaag heb ik eindelijk de familie weer even kunnen spreken, dat geeft vertrouwen en energie. De komende etappes heb ik goed verkend, hier kan Ik wat proberen. Mocht dit niet lukken, neem ik toch gewoon een klein biertje."

Het vooruitzicht voor morgen is nog onduidelijk. De organisatie schijnt het routeschema kwijt te zijn. Zodoende lijkt het alle richtingen op te kunnen gaan.